Friday, 2 October 2009

emm.. masih busan.......

Tak tau ler kenapa...??
Lepas cuti raya sakan nih.. terus takdek mood nak masuk ofis..
nak keje??? lagi laaa rasa takdek mood..
tapi mcm mana pun. .. keje tetap keje..
sume main nak cepat ajer...
tapi ok jugak.. lagi cepat buat... lagi cepat setel..
lagi cepat otak nih leh rileks...
uhh....

Saya pernah bincang dengan geng saya si CK pasal kes takdek mood nih. Rupanya dia pun sama macam saya, hahaha :D. Saya kata kat CK, ini nasib baik kt ofis ada geng2 sekepala, kalo tak mau jadi robot ajer. Hidup kat ofis langsung tak berseri n berseni (errr.. ya ke seni??? heee)

Seminggu ni, kehidupan saya... datang ofis awal..balik ofis awal..
Yer laaa seminggu nih, mama saya kat umah saya. So, kena laa balik awal selalu, temankan dia kt umah tuh, kesian lak dok sorang2.
Nak bawak jenjalan malam2..??? Hemm, dah tak tau nak bawak ke mana??
Lagi pun rasa macam penat badan aje lepas naik raya nih.. mungkin sebab raya dah over macam2???

Ehmm....
Macam mana nih?? Bila agaknya leh rasa sonok balik kat dunia ofis nih???
Haih... motivasi.. motivasi...(nak ambik ape lak sebagai pemangkin nih?? huuu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top navigation