Friday, 10 March 2017

Logan 3

Sempena bulan 3 tahun 2017, haruslah mulakan dengan filem Logan 3


 

Seperti biasa, filem-filem favourite yang dinantikan haruslah dilayan bila ianya mula ditayangkan di pawagam. Gitu...
Akhirnya Logan, filem ketiga dan terakhir khusus mengenai karakter Wolverine muncul.
Filem terakhir kemunculan Hugh Jackman sebagai Wolverine yang telah dilakonkannya selama 17 tahun katanya.

Kalau biasanya filem X-Men boleh dikategorikan filem 13PL, filem Logan ni memang strictly bukan untuk adik-adik di bawah umur 18 tahun...walaupun pelakonnya budak-budak! Ahaha
Pada aku, filem ni memang ganas dan kejam, banyak babak membunuh yang tak sanggup nak tengok. Arrgh!
Filem ni pada aku agak slow di permulaan cerita, tapi lepas tu......adrenalin terus meningkat naik.

Kepada peminat X-Men khususnya Wolverine, cepat-cepatlah layan di pawagam berhampiran.
Oh lupa nak cakap, budak Laura si wolverine kecik tu...lakonannya memang superb! I like...thums up!

P/S : tahun 2017 tahun busy, nak blogging tak sempat....tapi kembali journaling secara offline nampaknya agak menarik, boleh buat koleksi n belek-belek. Hobi lama yang kini kembali, offline sketching n journaling! 

4 comments:

  1. Storyline dia sama dalam game playstation 4 "the last of us" watak logan dengan berjambang tu pun sama dlm karekter game tu.tu yg pelik.sony tak saman ke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biasanya kalo jalan cerita sama dgn game...orang akan suka n layan...
      Betul tak? Heee

      Delete
  2. Aku tak follow Hollywood Gossip or news tapi aku follow case cancer Hugh Jackman.
    Aku cam, "tolonglah baik, tolonglah sembuh".
    Aku suka dia. Tengok je dah suka. haha. Bukan gay nye suka eh.
    Suka pasal talent and he seems humble.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya ke? Tak tau kisah cancer dia.
      Apa pn, dia memang nampak cool !

      Delete

Ada nak komen?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top navigation